2 veckor kvar <3

Heej, sitter och är redan nervös inför x-factor, vill bara säga de  nu innan att jag inte kommer få säga till nån om jag gått vidare eller inte , för om man gör de och de kommer ut har man en risk att bli diskad, så tänker inte chansa på att de inte kommer ut eller inte så hur de än går så kommer jag inte kunna berätta de för nån, förutom familjen såklart <3 Men är iaf jätte taggad och tror att jag har bestämt vilken/vilka låtar jag ska köra, för man ska ha två låtar om dom vill att man ska köra två :) men just nu sitter jag o försöker välja mellan två olika vilken som ska bli första o andra val, får lite små panik... sitter oxå o tänker på hur trött man kommer vara kl 5 på morgonen.. puss på er <3
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0