Läääängesen <3

Hejsan!
Jätte längesen vi uppdaterade, ganksa mycket har hänt men skriver bara lite kortfattat, jag o Isa har anmält oss till x-factor och ska åka på audition den 4 mars, är hur taggad och nervös som hellst, vill så gärna komma med och är så rädd att inte göra de bästa jag kan men ska försöka iaf :) jag tror att jag ska köra en låt som heter lightweight med demi lovato, hade några förslag och sjöng dom för isa och Amanda o dom tyckte att den va bäst så de får nog bli den :), så ni får hålla tummarna för oss nu ! <3
Sen nu i helgen så va vi i studion igen o spelade in lite mer av låten, vet inte om jag har skrivit de men den kommer iallafalll heta SEPTEMBER och de är Isa som har skrivit låten. Kommer lägga upp den när den är klar men vi måste dit åtminstonde en gång till. Så de va lite musik uppdatering, de e ganska o intressant att alltid skriva att man varit i skolan så hoppar de den här gången , hoppas ni alla har de bra puss på er ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0